Když si zřizujeme novou službu nebo kupujeme oblečení od různých značek či hledáme dokonalou dovolenou pro celou naši rodinu, často se setkáváme s recenzemi. A to je dobře. Díky příběhu klientů se můžeme inspirovat a zvolit vhodnou věc, lokalitu či řešit případnou podobnou situaci jako někdo jiný. Mnohdy nás dokážou odradit od rychlých nákupů a jindy nás potěší a namotivuje si danou věc pořídit.
Příběhy klientů Poradnaodskodneni.cz mnoha firem nám dokážou pomoci tam, kde tápeme.
Zpětná vazba je důležitou součástí našich životů jak v soukromém, tak i v pracovním životě. Díky ní si uvědomujeme své chyby, které jsme udělaly a můžeme se jim pro následné možné opakovaní zcela jistě vyhnout. Způsob, jakým se zpětná vazba předává je ale stejně důležitá. Nesprávnou formou zpětné vazby se může člověk velmi rychle stáhnout do své ulity a místo napravení svých chyb udělají chybu tím, že si nebudou jisti, co mají dělat, a tak tragédie je větším faktorem než úspěch. Musíme si nejdříve uvědomit s jakým druhem člověka jednáme a jaké hodnoty tento člověk má. To platí pro obě varianty – jak soukromý, tak pracovní život. Ke každému člověku přistupujeme individuálně, aby se nemohlo stát, že si vezme zpětnou vazbu pouze jako kritiku, ale jako možnost zlepšení se ve svých komunikativních či jiných činnostech.
Jste-li člověk, který chce uvést svůj příběh se zkušeností s nějakým podnikem či službou, uvádějte vždy více informací, ať si můžeme reálnou situaci více představit. Ať už se jedná o kladnou či zápornou zpětnou vazbu, vždy je nutné mluvit barvitě. I firmy si tyto recenze čtou a sami se chtějí zlepšovat, takže jedno dvě slova někdy stačí, ale nedodají tomu ten správný efekt.
Jsme vždy rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu, takže se nebojte psát a uvádět své zkušenosti. Žádná zpětná vazba není špatná a pomůže mnoho lidem.